júl
25

köszönöm

Címkék: szardiniarol | Szerző: Szs | 11:02 pm

     Köszönöm azon visszaválaszt, amit kaptam, tényleg jól esett!!! :-)))

     Ezek a meleg napok teljesen elveszik az alkotóképességet..brrr... persze jó, amikor fürdőzésre vágyik az ember, de munka közben eléggé zavaró az hogy állandóan csöpögök az izzadtságtól. Hihi (eléggé nyers tanyasi fogalmazás, megy ám! ) - meg a vérnyomásom is jól lecsökken és csak szédelgek... igazán elememben tavasszal meg ősszel vagyok!!!

    Örömmel végeztük az utolsó igazításokat a házacskánkban Francival, az erre a nyárra tervbe vett munkálkodásokat befejeztük (legalábbis ami a házon belüli javítgatásokat illeti), régi ház, állandó javítgatások kellenek, de egyre kedvesebbé válik az évek során, ha visszagondolok arra, hogy az első évben az ágyba csöpögött az eső a téli időkben... már fűtés hiányában hideg és nyirkos volt, de az ágy még annál rosszabb :-))) mára már csak elvigyorogjuk ezen régi emlékeket, ugyanúgy, mint amikor egyszer a kutyáknak főztem a hentestől kapott maradványokat, s ledőltem egy kicsikét, s elfelejtettem, s elaludtam, mire pár órára rá a Franci ment a konyhába, s olyan füst volt bennt, hogy amikor kinyitotta az ablakot, akkor az utcáról azt hitték, hogy tűz ütött ki... haggyám az egész konyha milyen lett utána... még jó hogy nagyobb baj nem lett belőle...

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samuzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr282175976

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása