máj
5

Anyak napja...

| Szerző: Szs | 6:03 pm

Anyak napja…

Immaron tul ezen a napon,  megis szukseges, hogy ezzel kapcsolatban irjak, s letegyem tiszteletemet az anyaknak, ezzel nem teszem ervenytelenne az elozoekben mar ezzel kapcsolatban irtakat, s szamomra igy, es ekepp lesz ezen unnep egy napon, amikor en is abban az ajandekban reszesulok, hogy anya lehetek… de igaza van annak aki a szememre veti, hogy sokszor ertelmetlenul tulpolemikazom a dolgokat … hat igen, nekem is van meg mit tanulnom, s remelem egyszer csak kesz, s egesz ember leszek!

Tehat ujrafogalmaznam az ezzel kapcsolatos mondandomat:

Amikor anyara gondolok, akkor mindig az o illata jut eszembe, s ugy a gyerekkori elmenyeim s emlekeim kozott szemem ele otlik az o olelo keze kozott lenni, s erezni illatat, meg a meleg dunci testet, amit mindig olyan jo volt erezni, ott,akkor a kezei kozott, mindig olyan biztonsagerzet ontott el… ezek voltak a legjobb pillanatok, amikor atolelt… majd amikor kicsit nagyobbacska lettem, akkor is ez volt a legjobb elmeny, meg amikor ott aludhattam az agyaban, s az ejszakai beszelgetesek, a sotetben, meg az esti hintaagyas dumcsik… kinnt a husben (igaz kellett a szunyogirto is!) Meg hogy mikent tudott mindent kicsinositani, amihez hozzanyult, ami kepeibol latvan igaz a mai napig is! Eszembe jut a zold ruszki biciklije is, legfobb kozlekedesi eszkoze, amitol mindig olyan izmosak voltak a labai! Majd a koleszos idokben, mint legfobb levelezotarsam es majdnemhogy baratnem (mert ugye bizonyos dolgokrol azert csak nem informaltam), meg hogy minden vasarnap elkisert a buszmegalloba, meg a vasarnapi keszulodesek… a tejberizs meg sok finomsag amivel probalt allandoan a kedvembe jarni…  koszonom anya!

Aztan nem akarom kihagyni a mamakat sem… sajnos az egyik az mar nincs kozottunk… de emleke orokre szivembe marad.

S a Samu mama, akinel meg akkoriban meg a postas lakasan ment a pizsama-party, bar a bulinak mindig az lett a vege, hogy regi fekete-feher filmeket neztunk, akkor nagyon nem szerettem, de most meg en is szeretem a regi filmeket nezni, amin a Franci nagyon ki is akad! :-) Meg volt egy fiokja, ami mindig teli volt ceruzakkal, meg tollakkal es radirral, s hazamenetelemkor mindig kaptam belole valamit! Tudod-e mama, hogy most nekem is van am egy ilyen fiokom!!! Teli ceruzakkal meg tollakkal meg radirral! Meg azok a jo kis tejfolos kenyerek amiket ott ettunk… csak a wc volt a balhes, attol nagyon irtoztam, legfokeppen mindig a rovaroktol feltem! Aztan meg hogy allandoan megszidott rendetlensegem miatt - mara mar ezt is megkoszonhetem! Sok sok puszi neked is! S Isten aldjon meg mindkettotoket!

udvozletem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://samuzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr391976990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.05.13. 11:08:45

Kicsit megkésve, de írok ide is. (Sok a dolgom mostanság...)
Ezt az írás felolvastam a mamának. Első reakciója az volt, hogy: "Azért van szókincse, nem?" :D Én meg mondtam, hogy igen van. Szóval tetszett neki az írás és egyes részeit megmosolyogta, biztosan neki is szép emlékek ezek. Engem amikor először olvastam meghatott. Igaz én ezeket nem láthattam, de elképzeltem őket és hát igen... ilyen is volt valamikor. Egy másik korszak és másfajta élet volt az.
Remélem édesanyád is elolvasta ezt. :)

Szs 2010.05.13. 16:31:56

@EdemLegend: Köszönöm, Ádi, reméltem is, hogy valamifélekképpen a mama tudomására is jut ezen írás, meg eleve a blog, ugyebár elsösorban e célból kezdtem neki, tényleg örülök, hogy a Samu mama az a mamám lehetett, s tényleg jó bulik voltak ott, és akkoriban a postai lakásán!!
süti beállítások módosítása