ápr
28

Nos

Címkék: gondolatok | Szerző: Szs | 10:00 am

 

 

 


Mikozben mas blogokon lapozgattam, s nezelodtem, rajottem arra, hogy mennyire is kinlodhat az ember, ha hosszu es veg nelkuli irasokat talal maga elott, amelyek akar erdekesek is lehetnek, telve tartalommal, de megis ezen irasoknak elsosorban konnyen emeszthetoeknek kellene lenniuk, mindenesetre, hogy nagysagukkal ne uljek meg az ember gyomrat...


 

A bejegyzés trackback címe:

https://samuzsa.blog.hu/api/trackback/id/tr431958447

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

cedrus 2010.04.28. 11:09:28

Köszönöm a meghívást a blog világába, próbálkozom egy pár sorral.
Tetszettek az írásaid ez életről!!!!!!!!!! a gyerek nevelésben próbáltam így tenni, de a házasságomat már nem tudtam ennek megfelelően élni. Átvettem az irányitást, páromnak meg ez nagyon kényelmes volt, késöbb meg természetes. Késöbb már sok volt, reklamálásomra azt kaptam -ÉLNI JÖTT AVILÁGRA NEM LAKNI-. el is váltam 19 év után. Ma már sokkal jobban érzem magam, A gyerekerért megteszem amit tudok a tanulásban az egészségükért, ez volt mindig is az első. Sok felesleges dolgunk nincs de nem is kel!!
Ha újra reszhetném, van amit más ként csinálnék, többet mondanék nemet!!!!!!! Hát igen
Üdv mindenkinek!

EdemLegend · http://adamsmind.blog.hu/ 2010.05.04. 20:21:19

Ez valóban így van. Ahány ember szinte annyi stílus. Még könyvekben is előfordul olyan, hogy egy nagy tudású ember írja, de iszonyatosan szarul. Ez is egy képesség, ami egyeseknek van, mások meg megtanulhatják. Én is olvasok olyan blogot rendszeresen, amelyiknek általában szó-menése van. :) Remélem az én írásaimban ilyen téren nem találsz kivetni valót.
süti beállítások módosítása